خبرگزاری کار ایران

اجرای ۹۰ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۷۱

فرماندار تربت حیدریه از اجرای ۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی رستمی در نشست خبری با موضوع برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس که در محل دفتر فرماندار برگزار شد اظهار کرد: پروژه های دستگاه های اجرایی 86 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 80 میلیارد تومان و 4 پروژه کلنگ زنی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی پروژه های داخل شهر تربت حیدریه وبخش مرکزی را 55 پروژه با مبلغ 65 میلیارد تومان ، 18 پروژه در بخش رخ با مبلغ 13 میلیارد تومان و18 میلیارد تومان هم توسط بخش خصوصی اجرایی می شود.

وی با اشاره به افتتاح فاز یک پروژه اورژانس بیمارستان نهم دی با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان افزود: پروژه های آبرسانی به روستای نسر با هزینه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان وهمچنین مجتمع مرغ تخم گذار با هزینه ای 5 میلیارد تومان و... در این ایام به بهره برداری می رسد.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به برگزاری 100 مبرنامه متنوع فرهنگی واجتماعی در دهه فجر بیان کرد: رویکرد ما در اجرای برنامه ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و تمام تلاش ما این است که مراسمات مربوط به ایام الله به کانون های وحدت ، همدلی واتحاد تبدیل شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌ حیدریه نیز با بیان اینکه پنجمین شهرستان بزرگ استان در حوزه اقتصاد مقاومتی هستیم، گفت: در این حوزه ۴۵ طرح سرمایه گذاری با 10 هزار میلیارد ریال و سه هزار و 400 میلیون یورو به امضا رسانده ایم، البته هیچ فرد و جریان خاصی نمی تواند این موفقیت را حاصل تلاش خود بداند، بلکه حاصل یک کار جمعی است.

وی با بیان اینکه در موفقیت‌های بعد پیروزی انقلاب نیز هیچ فرد و گروهی حق ندارد، آن را به نام خود ثبت کند، گفت: در ناکامی های انقلاب نیز همه ما سهیم هستیم.

رستمی در بخش دیگری با تاکید بر ضرورت تقویت عوامل پیروزی انقلاب، اظهار داشت: مهمتر از آن تقویت و معرفی این عوامل به نسل جدید است، این به آن خاطر است که این گروه نسل خاصی همراه با نیازهای ویژه خودش است و ما باید تلاش کنیم پاسخگوی این‌ها باشیم و آن‌ها را با آرمان های انقلاب آشنا کنیم.

رستمی همچنین از ایجاد اختلاف و فاصل بین مقام‌های انتصابی و انتخابی انتقاد کرد و از آن به عنوان مهمترین آفت انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد.

وی همچنین از پیش بینی ۲۷۵ شعبه ثبت نام واخذ رای در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه خبرداد و گفت: خدا را شاکریم نظام اسلامی از دو رکن اسلامیت ‌جمهوریت به معنای واقعی برخوردار است وبرگزاری انتخابات باشکوه ‌مردمی نشان از جمهوریت در نظام اسلامی ایران است.

وی تزریق امید ونشاط در جامعه و همچنین ایجاد وحدت و همدلی در میان تمامی آحاد جامعه را محور اصلی برنامه های شهرستان عنوان کرد ‌گفت : فضای انتخابات باید به عنوان یک فرصت ملی برای تقویت استقلال کشور ، وحدت ملی ومقابله با توطئه های دشمن ‌و تفرقه افکنی باشد.

رستمی جمعیت حوزه انتخابیه را ۳۵۵ هزار و ۲۰۳ عنوان کرد و گفت : براساس آمار روز ۶۵ درصد این افراد واجد شرایط در انتخابات هستند.

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم که ۲۷۵ شعبه ثبت نام واخذ رای در حوزه انتخابیه داشته باشند ‌حدود چهار هزار و۱۰۰ نفر عوامل در انتخابات حضور خواهند داشت.

وی افزود: از این ۲۷۵ شعبه ۷۶ درصد شعبات ثابت و ۲۴ درصد سیار هستند که ازاین تعداد 106 شعبه در تربت حیدریه و بخش مرکزی ، 38 شعبه اخذ رای در بخش رخ ، 17 شعبه اخذ رای در کدکن ، 10 شعبه در بایگ ، 23 شعبه در شادمهر و 36  شعبه در زاوه هستند.

رئیس حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: براساس پیش بینی اولیه چهار هزار و 125 نفر عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را، در این حوزه انتخابیه به عهده دارد.

رستمی گفت: این رقم بر اساس 275 حوزه انتخابیه که در هر حوزه 15 نفر حضور دارند، به دست آمده است.

وی گفت: این منطقه دارای هفت حوزه فرعی هستند که سه حوزه مربوط به تربت حیدریه و بقیه مربوط به زاوه و مه ولات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز