خبرگزاری کار ایران

عملیاتی کردن طرح منطقه سبز سوادآموزی در سطح شهرستان ماسال

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۱۸

فرماندار ماسال گفت: طرح منطقه سبز سوادآموزی با محوریت شناسایی افراد بی سواد درسطح شهرستان ماسال و معرفی به اداره آموزش و پرورش عملیاتی شود .

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پور حضرت در جلسه  شواری پشتیبانی سواد آموزی ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب(مدظله) ومردم ولایتمدار ایران به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت : امنیت و دانایی به همراه آموزش و افزایش آگاهی درجامعه هیچ محدویت سنی ندارد و امروزه نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف جامعه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح منطقه سبز از روستاها به شهرها اظهار داشت: باسوادی کل افراد تا حداقل سوم ابتدایی و ریشه کنی و به صفر رساندن بیسوادی در منطقه از اهداف اجرای طرح منطقه سبز در استان گیلان است.

فرماندار ماسال بیان داشت: طبق سیاستهای آموزش وپرورش و شناسایی افراد بی‌سواد لازم وضروری است که شورای سوادآموزی فعال ترعمل کند و از ظرفیت و مشارکت جمعی مدیران،نهادهای عمومی اعم از دولتی و غیر دولتی جهت ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه و رسیدن شهرستان به منطقه سبزسوادآموزی استفاده شود.

وی افزود: از آنجا که جامعه هدف سوادآموزی، روستاهاییان را در بر می‌گیرد لازم وضروری است که از ظرفیت بخشداران و دهیاران،درارائه و شناسایی افراد بی سواد در سطح روستا و بخش مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز