خبرگزاری کار ایران

سعیدی مطرح کرد:

ترامپ انبار باروت را آتش زد/ گاو وحشی را از خاورمیانه بیرون می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۹۶

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: ترامپ با ترور سپهبد سلیمانی، انبار باروت را آتش زد و باید منتظر عواقب سختش از جانب ایران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص پیامدهای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه اظهار داشت: سپهبد سلیمانی شخصیت تاثیرگذاری در منطقه بود و مانع از گسترش جریانات تکفیری، داعش، تروریست‌ها و دولت‌سازی‌های جدید در منطقه شد.

وی افزود: سپهبد سلیمانی نه تنها در قلب مردم ایران بلکه در قلب تمامی ملت‌های منطقه قرار دارد و به سبب سال‌ها مبارزه با تروریسم و حمایت از مظلومان میان مسلمانان و حتی سایر ادیان آزادی‌خواه چهره‌ای محبوب است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از آمریکایی‌ها، متذکر شد: شهادت سپهبد سلیمانی، تبعات سنگینی برای آمریکا خواهد داشت و شدیدا در فکر انتقام هستیم! روحیه انتقام جویی فراگیر است و تمامی مراکز، اماکن، پایگاه‌های نظامی و ناوهای جنگی آمریکا تحت نظر نیروهای مسلح قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: به زودی حوادث جدیدی در منطقه رخ می‌دهد، شرایطی که به ضرر آمریکا و هم پیمانانش خواهد بود و ترامپ با این کارش انبار باروت را آتش زده است!

سعیدی با اعلام اینکه آمریکا همانند گاو وحشی است که می‌خواهد منافع خود را بیشتر کند، خاطرنشان ساخت: باید تلاش نماییم تا این گاو وحشی را از منطقه خاورمیانه بیرون بکنیم.

وی درباره اقدام نظامی ایران علیه آمریکا و احتمال شروع جنگ در منطقه گفت: تمامی گزینه‌ها برای انتقام مطالعه شده است و ایران محکم‌ترین و کوبنده‌ترین جواب را به تروریستان آمریکایی می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز