خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان خبر داد:

‍ تحقق شعار «رونق تولید» با ثبت رکورد بازاریابی و فروش در فولاد خراسان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۷۹

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: با پشت سر نهادن رکورد قبلی فروش انواع محصولات خود، در مهرماه امسال موفق شد نصاب ماهانه جدیدی را در حوزه بازاریابی و فروش بزرگترین قطب صنعت و تولید شرق کشور ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، دکتر کسری غفوری با بیان این که مجموع فروش ماهانه محصولات این شرکت در مهرماه امسال به تناژ ١۶۵هزار و ٣٨٣ تن بالغ شد، افزود: مجموع فروش محصولات شرکت شامل؛ آهن اسنفجی، شمش فولادی و مقاطع نوردی، ١١۶۵ تن ارتقاء را نسبت به رکورد قبلی، که با تناژ ١۶۴هزار و ٢١٨ تن در اسفندماه سال ٩٢ به ثبت رسیده بود، نشان می دهد.

وی اظهار داشت: دستیابی به این رکورد، حاصل تلاش ارزنده همکاران ستادی، تأمین و پشتیبانی و نیز تلاشگران حوزه تولید این مجموعه است که موفق شده اند با وجود چالش های ناشی از تحریم های زورگویانه، شعار رونق تولید را با واژه های همت و پشتکار ترجمه نمایند.

وی با ابراز امیدواری اذعان داشت: با بازاریابی هدفمند در بازارهای داخلی و پیگیری اهداف صادراتی فولاد خراسان و استمرار تولید با کیفیت محصولات شرکت، در کنار بهره گیری حداکثری از توان فکری، عملیاتی و توانمندی های موجود شاهد توفیقات ارزنده تری در مسیر تحقق برنامه های تولیدی، بازرگانی و صادراتی بزرگ ترین قطب صنعت شرق کشور باشیم.

مدیر بازاریابی و فروش فولاد خراسان هم با اشاره به اهمیت دستیابی به این نصاب تازه، گفت: در پی خلق این رکورد، تحقق بودجه سالانه شرکت در پایان مهرماه به ١٠٢ درصد رقم پیش بینی شده رسید و این موضوع با توجه به اهمیت تأمین نقدینگی در فرایند تولید، ارزش ارتقای رکورد فروش را نشان می دهد. 

حسین بختیاری افزود: با وجود چالش های گوناگون، بدون شک تلاش همکاران در پشتیبانی و تأمین مواد اولیه و استراتژیک، هم افزایی بسیار خوب ارکان مدیریتی و عملیاتی مجموعه در تداوم کار گروهی و نیز کیفیت بالای محصولات تولیدی مجتمع در خلق این کامیابی اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز