خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور فرهنگی استانداری اردبیل خبرداد:

برگزاری نمایشگاه پوستر و کارتون" آسیب‌های اجتماعی" در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۸۵

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از برگزاری نمایشگاه پوستر و کارتون "آسیب‌های اجتماعی" خبر داد.

به گزارش ایلنا، شفیع شفیعی در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه پوستر و کارتون با موضوع «آسیب های اجتماعی» در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه پوستر و کارتون«آسیب‌های اجتماعی» با همکاری دفتر امور اجتماعی - فرهنگی استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و حوزه هنری استان اردبیل، برگزار می شود.

شفیعی تصریح کرد: این نمایشگاه، روز سه شنبه 8 اسفندماه 1396 ساعت 11 در محل گالری خانه فرهنگ و هنر دانشگاه محقق اردبیلی، با 29 اثر از 18 هنرمند طراح گرافیک و 11 اثر از 5 کارتونیست اردبیلی، در دانشگاه محقق اردبیلی، برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: محور این نمایشگاه هنری آسیب های اجتماعی است و هنرمندان شرکت کننده در موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف، طلاق، محیط زیست، اعتیاد، عدم مطالعه و فضای مجازی و... دست به خلق اثر زدند که بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و تلاش در جهت ارتقاء سطح شاخص های مذکور از طریق طراحی پوستر و کارتون، از جمله اهداف مهم این برنامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز