خبرگزاری کار ایران

رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز۲۰۱۸» خبر داد؛

«۵ اردیبهشت۹۷» افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۶۹

رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری «تبریز۲۰۱۸» در برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ از افتتاح رسمی برنامه‌های این رویداد بین‌المللی در پنجم اردیبهشت ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایلنا ، "محمدرضا نعمت زاده" ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تبریز ۲۰۱۸ با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تبریز که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: لازم است تا بخش خصوصی استان ، برخورد فعال تری در راستای معرفی تبریز ۲۰۱۸  داشته باشد، چرا که این اقدام یک کار مردمی است و منافع آن بیشتر نصیب بخش خصوصی خواهد بود.
وی افزود: تبریز شهر بزرگی است و ظرفیت و توان اقتصادی فراوانی دارد؛ هربخش از فعالان اقتصادی استان می توانند با تقسیم کار و تعیین تکلیف مسئولیت ها و استفاده از توان خود برای دعوت از گردشگران خارجی در گوشه ای از این اقدام مهم و عظیم الجسه سهیم باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ خبری از تبریز ۲۰۱۸ در سطح ملی نیست، اذعان کرد: برای مشخص شدن جایگاه برنامه های تبریز ۲۰۱۸ با معاون اول رئیس جمهور، ظریف و تعدادی از مقامات ارشد استان دیدار کرده ایم.

نعمت زاده به انتقال روز افتتاحیه تبریز ۲۰۱۸ از سوم فروردین به پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: به دلیل فشردگی سفرهای مهم رئیس جمهور عملا امکان حضور ندارند و افتتاحیه تبریز ۲۰۱۸ از سوم فروردین به ۵ اردیبهشت موکول شد.

رئیس افتخاری تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد: باتوجه به اینکه ضعف خبررسانی و تبلیغات در تبریز ۲۰۱۸ کاملا مشهود است، هنگام دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما، وی اعلام کرد که صدا و سیما در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی تماما در خدمت تبریز ۲۰۱۸ است.

نعمت زاده به طراحی پوسترهای فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: لازم است تا پوسترهای مخصوص رویداد تبریز ۲۰۱۸ طراحی و تهیه شود و همچنین لازم است تا همه صنایع استان در حد توان برای یک بعد از تبریز ۲۰۱۸ در بخش‌های هنری، فرهنگی و غیره پوستر طراحی و چاپ کنند.

وی به مشخص شدن تقویم رویدادهای ۲۰۱۸ چه نرم افزاری چه سخت افزاری اشاره کرد و گفت: قرار بود نمایشگاه بین‌المللی فرش تهران در تبریز برگزار شود که بنابه برخی مشکلات این امر میسر نشد ولی یک نمایشگاه اختصاصی فرش در تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس افتخاری تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد: با همکاری دانشگاه هنر، جشنواره هنر نیز در استان برگزار خواهد شد و از لحاظ تورهای گردشگری فرش، همکاری‌هایی انجام خواهد گرفت
وی به ساختار سازی و سازمان سازی مستقل ستاد تبلیغاتی تبریز۲۰۱۸  اشاره کرد: ستاد باید منسجم و یکپارچه باشد؛عدم حضور بخش خصوصی کار را بسیار دشوار می کند.
نعمت زاده در پایان با بیان اینکه تبلیغات کل ستاد در حد و توان شهرداری نیست، تاکید کرد: تبلیغات خارج از کشور یک کار بسیار تخصصی است و امیدواریم امروز با تشکیل این ستاد تمامی نقایص های گذشته جبران شود؛ انتظار ما از شهرداری و استاندار این است که بخش خصوصی را راهنمایی کنند و موانع را از سرآن ها بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز