خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بازرسی کار اداره کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی

بازرسی‌ از واحدهای پرخطر بدون وقفه در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۵۲

رئیس اداره بازرسی کار اداره کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بازرسی‌های هدفمند امسال بدون وقفه در 17شهرستان استان آذربایجان غربی و با همکاری تمامی بازرسان کار و روسای ادارت از تمامی صنایع سه شنبه های هر هفته در حال انجام است.

محمد رضا محمدی رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در گفت وگو با ایلنا در ارومیه بازرسی های هدفمند از واحد های پرخطر و ریسک بالا در استان خبر داد وافزود: بنا بر وظیفه ذاتی این اداره کل ودستور العمل وزارت متبوع و از برنامه های دستاورد محور حوزه بازرسی کار،بازرسی های هدفمند و یورشی بوده و  از کارگاه‌های پرخطر و پر ریسک در تمامی شهرستان‌های استان،بازرسی‌ها بصورت مستمر و منسجم انجام می‌پذیرد.

محمدی افزود:بازرسی‌های هدفمند امسال بدون وقفه در 17شهرستان استان آذربایجان غربی باهمکاری تمامی بازرسان کار و روسای ادارت از صنایع پرخطر از قبیل کارگاههای ساختمانی،صنایع نفت و گاز پتروشیمی کارگاه‌های معدنی و صنایع فلزی روز‌های سه‌شنبه هر هفته در حال انجام است.

محمدی هدف از انجام بازرسی‌های موصوف ،گفت:در این بازرسی‌ها علاوه  بر شناسایی خطرات احتمالی  موارد نقص در حوزه ایمنی و بهداشت کار به کارفرمایان  ابلاغ و در راستای کاهش حوادث ناشی از کار با مهلت مقرر پیگیری می‌شود ، همچنین از سایر شرایط منطبق بر قانون کار مانند حقوق ودستمزد و قرارداد‌ها و همچنین بیمه کارگران مورد  بررسی و بازدید قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز