خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز

ششمین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی برگزار شد

ششمین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی، ظهر امروز با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ارومیه، سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استان در کمیته انتخابات این شورا، اظهار کرد: کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی، محلی برای همدلی تمامی احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استان خواهد بود و ما از حضور تمامی اصلاح‌طلبان در این کمیته استقبال می‌کنیم.

مجید محمدی با اعلام راه‌اندازی دفاتر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اکثر شهرهای استان تا پایان ماه جاری، خاطرنشان کرد: جمع بندی در مورد احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب شهرستان‌های استان شروع شده و بلافاصله پس از تشکیل شورای هماهنگی، کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز در این شهرستان ها راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه احزاب باید دفاتر خود را در تمامی شهرهای استان فعال کنند، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی و اجماع تمامی اصلاح‌طلبان آذربایجان غربی، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم و نمایندگان اصلاح‌طلب را راهی مجلس کنیم.

در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بدین شرح انتخاب شدند:

علی اکبر عسکری (دبیر حزب اعتماد ملی استان) – رئیس کمیته سیاسی و انتخابات

سعید رضازاده (دبیر حزب همبستگی استان) – نائب رئیس کمیته سیاسی و انتخابات

مجید محمدی (دبیر مجمع نیروهای خط امام استان) – رئیس کمیته مناطق (شهرستان‌ها)

علی سیفی نیا (دبیر انجمن اسلامی معلمان ارومیه)- نائب رئیس کمیته مناطق (شهرستان‌ها)

اسلام صادقی (دبیر خانه کارگر استان) – رئیس کمیته مالی و پشتیبانی

ایوب فرازیان (دبیر حزب وحدت و همکاری ملی استان) – نائب رئیس کمیته مالی و پشتیبانی

لازم به یادآوری است که در پایان جلسه با درخواست عضویت منصور مولودپور از فعالان باسابقه سیاسی استان، در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات موافقت به عمل آمده و مقرر شد با چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استان برای حضور در کمیته انتخابات، رایزنی‌های لازم صورت گیرد.

کد خبر : ۳۲۶۴۵۷