خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۷۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: 300 میلیارد تومان برای حمایت از اشتغال روستاییان کردستان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی قروه به تشریح اهداف و برنامه های اشتغال فراگیر دولت پرداخت و اظهار داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرایی کردن تصمیمات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اقدام به تدوین برنامه جامع اشتغال فراگیر کرده که پیش‌بینی می‌شود نرخ بیکاری کشور در سالجاری به میزان 8 درصدکاهش یافته و 970 هزار فرصت شغلی جدید در بخش های اقتصادی ایجاد شود .

وی حفظ و صیانت از اشتغال نزدیک به 80 درصد از شاغلان موجود کشور و ارتقای مهارت آموزی و اشتغال پذیری بیش از 3 میلیون بیکار و حداقل 950 هزار نفر تازه وارد به بازارکار در کشور و اشتغال 33170 نفر در استان کردستان را از جمله اهداف این طرح بیان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان همچنین در ارتباط با طرح کارورزی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 870 نفر دانش آموخته دانشگاهی از شهرستان قروه در طرح کارورزی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 252 نفر واجد شرایط هستند.

وی افزود: با حمایت 135 بنگاه و واحد پذیرنده، تاکنون 22 نفر از این افراد در قالب طرح کارورزی مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز