خبرگزاری کار ایران

از سوی غیاثی ندوشن مطرح شد:

تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در یزد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۶۲

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: آینده روشن با خانواده کتابخوان شعار امسال بیست و پنجمین دوره هفته کتاب است.

به گزارش ایلنا؛ علی غیاثی ندوشن با بیان اینکه استان یزد در هفته کتاب رنگ و بوی کتاب می گیرد، اظهار داشت: به همین مناسبت با آغازهفته کتاب (٢٠ الی ٢٦آبان) برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی موسسات و نهادهای فرهنگی اجرا می شود.

وی با اشاره به اهم این برنامه ها گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف های ویژه در تمامی شهرستان‌های استان،اهداء کتاب به مدارس مناطق محروم، مراسم های متفاوت رونمایی کتاب و تجلیل از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر از مهمترین برنامه هایی است که به این مناسبت اجرا می شود.

به گفته وی، اجرای طرح سفیران دانایی، کارگاههای طراحی پوسترهای خلاقانه در حوزه کتاب، اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی، اهدای کتاب به برخی کافه های و رستوران ها از دیگر برنامه هایی است که بمناسبت هفته کتاب پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

غیاثی ندوشن در عین حال گفت: درهفته کتاب طی مراسمی که روز چهارشنبه ٢٤ آبان ماه برپا خواهد شد از فعالان و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر استان یزد در تالار فرهنگ یزد تجلیل و قدردانی بعمل می آید.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت: در روز سه شنبه ٢٣ آبان ماه نیز مراسم اختتامیه جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان یزد برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز