خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

طرح کتاب در بالین در کاشان اجرا می‌شود

مدیر فرهنگ سرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری ویژه برنامه «کتاب در بالین» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، محمدرضا گل سرخی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با شعار کتاب گنج بی پایان است، گفت: «کتاب در بالین» دوشنبه 2 آذر ماه در بیمارستان های میلاد و شهید بهشتی کاشان اجرا می شود.

وی ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مدیریت اوقات فراغت بیماران و همراهان آنها را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیر فرهنگ سرای علامه ملا محسن فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از اهدای کتاب هایی با موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و کودک در این طرح خبر داد و گفت: عیادت از بیماران همراه با اهدای بسته های فرهنگی کتاب، ایجاد روحیه ای سالم و با نشاط را برای آنها رقم خواهد زد.

گل سرخی، مدیریت اسلامی در شرح صدر، راهنمای درمان با قرآن نجات بخش گرفتاران، تغذیه درمانی، پیروزی افکار موفق، پیروزی افکار هدفمند و رازهایی در مورد مردان را از جمله عناوین کتاب های اهدائی ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: همانگونه که مصرف دارو به منظور رفع بیماری ها است، کتاب هم نقش تاثیرگذار و تقویت کننده روح و روان آدمی دارد.

گفتنی‌ست طرح «کتاب در بالین» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با مساعدت بیمارستان های میلاد و شهید بهشتی دوشنبه 2 آذر ماه در کاشان اجرا می شود.

کد خبر : ۳۲۴۱۴۷