خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان:

نباید در حق گیلانی‌ها اجحاف شود/ در کوچکترین حادثه‌ها، صدمات بزرگی را تحمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۱۸

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات در کوچک‌ترین حادثه‌ها، صدمات بزرگی را تحمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حجت شعبانپور در جلسه بررسی مشکلات و معضلات ناشی از بارش برف اخیر وزش باد سنگین و سرعت زیاد بارش را باعث مضاعف شدن مشکلات دانست و افزود: همه مسئولان مربوطه، از همان ساعات اولیه پای کار بودند و  تمام تلاش خود را برای باز نگه داشتن محورهای اصلی راه انجام دادند که هر مسیری البته مشکلات خاص خود را داشت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: علاوه بر معضل راه‌ها و محورهای مواصلاتی درون شهرستان، با مشکل بسته بودن جاده‌های خارج از استان نیز روبرو بودیم که توانستیم با تاخیر، عبور و مرور را از طریق شریان‌های اصلی برقرار کنیم.

شعبان‌پور با اشاره به اینکه مشکلات موجود نه از جانب ضعف مدیریتی که از  ضعف زیرساخت است، گفت: به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات در کوچکترین حادثه‌ها، صدمات بزرگی را تحمل می‌کنیم زیرا قادر نیستیم خسارات وارده از حادثه‌های گذشته را نیز ترمیم کنیم و متاسفانه با یک توفان، تعداد زیادی ترانس برق از مدار خارج می‌شود.

شعبانپور برف امسال را نوعی تلنگر جدی تعبیر کرد و گفت:  برخی روستاها، چهار روز است که برق ندارند. برق برای زندگی امروز فقط روشنایی نیست و در زمانه کنونی می‌توان از آن به آب، غذا، گرما و زندگی نیز تعبیر کرد.

وی افزود: جناب استاندار با وزیر نیرو اتمام حجت کرده و در حال حاضر بهترین فرصت را برای جبران خسارات در اختیار داریم زیرا مسئولان قول همکاری در سطح گسترده را داده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: گیلانی‌ها اهل رأفت و آبروداری و  قناعت هستند اما نباید در حق آنها اجحاف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز