خبرگزاری کار ایران

مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو در قرچک برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۲۸

مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو با حضور مسئولان و مردم در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم یادبود شهدای حادثه جانسوز ساختمان پلاسکو با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه، مصطفی زینت بخش معاون فرماندار، ایرج شیرنژاد رئیس و اعضای شورای شهر، مهدیزاده مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، برخی مسئولان و مردم در محل ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم مردم همیشه در صحنه و غیرتمند قرچک با روشن کردن شمع و نثار فاتحه به روح این شهیدان گرانقدر ادای احترام کرده و یاد آنها را گرامی داشتند.

مردم همیشه در صحنه قرچکی این بار نیز برای همدردی با خانواده‌های این ایثارگران و احترام و گرامیداشت یاد آنها در این مراسم حضور پیدا کردند و برای یادبود آنها شمع روشن کردند.

حادثه ساختمان پلاسکو مردم شهرستان قرچک را نیز مانند هموطنان دیگر در غم فرو برد و همراه با دیگر مردم ایران اسلامی نیز خواستار بررسی علت این حادثه از سوی مسئولان مربوطه شدند.

در این مراسم امام جمعه و معاون فرماندار شهرستان قرچک طی سخنانی به جانفشانی و ایثار آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو اشاره کردند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز