خبرگزاری کار ایران

در زمینه اطلاع‌رسانی سرشماری نفوس و مسکن؛

روابط عمومی فرمانداری قرچک اول شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۴۷

قرچک رتبه اول تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری را در استان تهران کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک گفت:‌ کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری عمومی‌نفوس و مسکن سال 95 شهرستان قرچک در بین 16 شهرستان استان تهران رتبه اول را در مراحل اینترنتی و حضوری سرشماری به دست آورد.

حسین ابویسانی افزود: در ارزیابی نهایی عملکرد کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری در شهرستان های استان تهران، قرچک توانست رتبه نخست این ارزیابی را هم در مرحله نخست سرشماری که به صورت اینترنتی برگزار شد و هم در مرحله حضوری از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: این ارزیابی عملکرد بر اساس چندین شاخصه اصلی مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی کمیته، فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های ستادی، ارائه مستندات تصویری در ارتباط با کلیه مراحل فعالیت‌های کمیته، انجام مکاتبات سرشماری در داخل و خارج از کمیته،اجرای‌مصوبات کمیته‌ تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستادسرشماری، ارائه صورتجلسات و گزارش‌های مستمر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات، برگزاری و پوشش خبری گردهمایی‌ها، نشست‌های مشترک و هم‌اندیشی به‌ منظور ترویج‌سرشماری‌اینترنتی و حضوری، طراحی و چاپ‌بنرها و بروشورهای تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن سال 95، تهیه بولتن اخبار منتشر شده از ستاد سرشماری و امتیازدهی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بر اساس ارتباط و فعالیت‌های کمیته های روابط عمومی و تبلیغات شهرستان‌ها با این سازمان اشاره کرد.

ابویسانی ادامه داد: گفتنی است به طور کلی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 شهرستان قرچک در مرحله اینترنتی سرشماری رتبه دوم و در مرحله حضوری رتبه اول استان را کسب کرد.

وی در پایان از راهنمایی‌های دلسوزانه فرماندار شهرستان قرچک، مهدوی شاهرودی مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری، مصطفی رهگذر معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری تهران و موسوی مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان تهران تقدیر کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز