خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک عنوان کرد:

اشتغال پایدار برای جوانان تعریف شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۴۵۷

فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک گفت: بایستی اشتغال پایدار برای جوانان تعریف شود.

به گزارش ایلنا، مسعود مرسلپور در جلسه ساماندهی امور جوانان افزود: جوانان نیروی بالقوه مستعد هستند که باید برای آنان طوری برنامه‌ریزی شود که به نیروی بالفعل تبدیل شوند.

وی بیان داشت: جوانان ایران در برهه های مختلف توانمندی خود را به اثبات رساندند و این عزم و اراده آنان را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

مرسلپور افزود: یکی از عواملی که باعث شد جوانان به فراموشی سپرده شوند این بود که دستگاه‌های متولی امور جوانان به خوبی به وظایف خود عمل نکردند.

وی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ‌سازی خیلی ضعیف عمل شده و از فرصت های پیش آمده آنطور که باید استفاده نشده است، ادامه داد: اگر مشکل جوانان در این شهرستان بر اساس طرح‌های پژوهشی مرتفع شود قابل تعمیم به سراسر کشور خواهد بود.

این مسئول گفت: برخی مشکلات و معضلات پیش‌روی جوانان در شرایط فعلی‌ناشی از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آنهاست به همین دلیل باید طرح ها و برنامه‌های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه هایی در نظر گرفته شود.

فرماندار قرچک افزود: جوانان اگر به خوبی شناخته شوند می‌توان به رشد و پیشرفت همه جانبه آن کشور امیدوار بود.

گفتنی است در این جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز