خبرگزاری کار ایران

گزارش از یک قتل :

نامزد احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد به قتل رسید

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۶۶۱

یک نامزد احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد با ضربات چاقو به قتل رسید و فرد قاتل توسط نیروی انتظامی شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، ظهر روز پنجشنبه خبری مبنی بر قتل فردی به نام هوشیار ملکی در سطح شهر خرم آباد شایع شد که توسط مسئولین تایید شد که مقتول از نامزدهای احتمالی انتخابات شهر خرم آباد است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت : نامبرده( هوشیار ملکی طولابی) در محل سکونت خود توسط یک موتور سوار ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسیده است .

سید سعید شاهرخی افزود: به طور قطع دلیل به قتل رسیدن وی با انگیزه سیاسی نبوده است و دلایل این اتفاق بعد از کارشناسی های لازم روشن خواهد شد .

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان نیز در خصوص این قتل افزود: خبر شناسایی فرد مقتول صحت دارد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت :  از نامزد بودن احتمالی فرد مقتول برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فعلا هیچ مدرکی در اختیار نیست و انگیزه این قتل در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قاتل متواری است و تاکنون جزییات این قتل مشخص نشده است.

قنبری اظهار داشت : این فرد در منزل شخص دیگری به قتل رسیده است و در حال حاضر پرونده جهت مشخص شدن جزییات این اتفاق در دست بررسی است. 

سرهنگ رضا شیر اوژن غروب پنج شنبه در خصوص قتل هوشیار ملکی طولابی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان این قتل را تایید می کند.

وی بدون اشاره به جزئیات این قتل عنوان کرد: جزئیات این قتل از سوی پلیس آگاهی استان لرستان در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان تصریح کرد: علت و انگیزه این قتل فعلا مشخص نیست.

سرهنگ شیراوژن با بیان اینکه این قتل امروز ساعت هشت صبح اتفاق افتاده است گفت: فرد قاتل نیز از سوی پلیس آگاهی لرستان شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بررسی و پیگیری ها از سوی پلیس در حال انجام بوده و زودی با توجه تحقیقاتی که صورت گرفته قاتل دستگیر خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز