خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کرمان خبر داد:

محقق شدن ۹۰ درصد از برنامه‌ها طی یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۳

فرمانده نیروی انتظامی کرمان گفت: در بحثفعالیت و عملکرد نیروی انتظامی ۹۰ درصد از برنامه ها طی یک ساله گذشته محقق شدُ.

ایلنا: سردار چناریان فرمانده نیروی انتظامی کرمان به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران گفت: در طول یک سال گذشته(مهر۹۱تا مهر۹۲) ۳ رزمایش را برگزار کردیم ودر مجموع این تعداد رزمایش ۵۴۳ قبضه انواع سلاح با ۲۶۰۰ کیلو مواد مخدر کشف وضبط گردید که نسبت به مدت مشابه ۴۷ درصد افزایش داشتیم.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: در مدت یاد شده تعداد ۱۱۰۹ قبضه سلاح با ۳ درصد افزایش کشف شد.

وی اقدامات دیگر نیروی انتظامی را به ترتیب: کشف کالاهای قاچاق و سوخت با ۱۹ درصد افزایش، دستگیری ۵۳هزار نفر ا تباع بیگانه وترد انان با ۱۱درصدافزایش، دستگیری ۲۲ باند جرائم خشن و وحشت اعلام وافزود: ظرف ۶ ماهه اول سالجاری با ۱۹۷ نفر کشته در جاده ها۴۲ درصد کاهش تلفات داشتیم که دراین را بطه مقام اول را در کشور کسب نمودیم.

سردار چناریان گفت: درسال ۹۲ شعار پلیس اقتداردرسایه مردم داری، قانون مداری، و روز آمدی است.

وی افزود: پلیس بدنبال ایجاد سرما یه اجتماعی کسترده به منظور ایجاد مشارکت و دغدغه مردم است و در زمینه بحثمردم مداری پلیس باید با استفاده از تکنولوژی جدید خود را روز آمد کند.

وی درخصوص گرامیداشت هفته ناجا گفت: از روز شنبه ۱۳ مهر با برگزاری صبحگاه مشترک و تقدیر از کارکنان ساعی ناجا، همایش ۱۱۰ هزار نفری دفاع شخصی، نمایش اقتدارو توان عملیاتی یگان ویژه شروع خواهد شد.

سردار چناریان برنامه‌های این هفته را به ترتیب: ارائه مشاوره حقوقی، ویزیت رایگان شهروندان، اهدائ خون توسط کارکنان، بر گزاری کارگاه آموزشی، ورزش صبحگاهی کارکنان ومردم، همایش فرهنگ یاران ترافیک، طرح مردم یاری درشهرستانهایقلعه گنج - کهنوج وریگان، همایش امنیت واصناف، همایش معرفی آسیب‌های فضای مجازی کافی نت‌ها، غبار روبی گلزار شهدا، نشست با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، بازدید دانش آموزان از شهرک ترافیک، حضور فرماندهان وکار‌شناسان انتظامی در مدارس، مساجد ومحلات، ارائه خدمات مضاعف به مردم و حضور درنماز جمعه همراه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی اعلام نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز