خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان در نشست خبری گفت:

نبود زیر ساخت مناسب در شهرستان از مشکلات عمده پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۵۷

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان در نشست خبری گفت: نبود زیر ساخت مناسب در شهرستان از مشکلات عمده پلیس است که در عملکرد پلیس تاثیر منفی می گذارد. یکی از علتهای عمده که پلیس دیر هنگام در صحنه حضور پیدا می کند نبود زیر ساخت شهرستان است.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی بهارستان در نشست خبری گفت: نبود زیر ساخت مناسب در شهرستان از مشکلات عمده پلیس است که در عملکرد پلیس تاثیر منفی می‌گذارد. یکی از علت‌های عمده که پلیس دیر هنگام در صحنه حضور پیدا می‌کند نبود زیر ساخت شهرستان است.

به گزارش ایلنا، عبدالمالکی با بیان اینکه پلیس هیچگونه کم کاری ندارد افزود: در شهرستان بهارستان در هر متر مربع ۹-۸ نفر ساکن هستند در صورتیکه در خود تهران که تراکم جمعیتی وجود دارد حدود ۵-۴ نفر سکونت دارند. نبود پارکینگ در ساختمان‌ها از عوامل جرم‌زاست. بحثمنافع اقتصادی نباید داشته باشیم وقتی فردی مجرم می‌شود گناه پلیس نیست این فرهنگ باید جا بیافتد و همه باید دخیل باشند و در پیشگیری از جرم کمک کنند، چون دستگاه‌های مختلف دخیل هستند و وظایفی طبق قانون بر عهده آنان است، فقط نگاه‌ها نباید بسمت پلیس باشد پلیس و دستگاه قضایی آخرین نقطه هستند.

وی به میزان جرایم اشاره کرد و گفت: ۲۳ درصد در کیف قاپی کاهش داشتیم و در حوزه قتل افزایشی را شاهد بودیم و در حوزه دستگیری مجرمان نیز ۵۳، درصد افزایش داشتیم. اراذل و اوباش هم در شش ماهه اول سال ۹۱ بتعداد ۷ نفر بوده است که امسال به ۱۵ نفر رسید و عمده کلاهبرداری هم که صورت می‌گیرد در حوزه املاک و اتومبیل اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما در این شهرستان محور ترانزیت است این شهرستان با این همه جمعیت و تردد که در آن وجود دارد کمربندی ندارد، خودروی نیروی انتظامی در مواقع ضروری و اورژانسی با مشکلاتی ناخواسته روبرو می‌شود و در هر نقطه از شهر هم اگرترافیکی ایجاد شود مردم علت را در پلیس می‌بینند در صورتیکه چنین نیست. پروژه سه راه آدران نیز مزید بر علت شده است، به کمربندی شهرستان باید بصورت ملی نگاه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان سپس به مطالبات نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در جلسات مرتبط از مطالبات فرد دفاع خواهد کرد ابتدا بنا بر آن است که تعامل داشته باشیم و آنچه که واقعیت دارد در همه جا بیان خواهیم کرد تا همه در حوزه‌های مختلف به وظایف خود عمل کنند.

عبدالمالکی در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما این است که مرز نداریم اگر مرز داشتیم می‌توانستیم مجرمین را در کمترین زمان شناسایی و وارد عمل شویم و در این راه به دعا و کمک مردم احتیاج داریم تا سریع‌تر عمل کنیم.

وی گفت: ما در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۲-۹ ملاقات مردمی داریم و در آنجا آمادگی شنیدن دیدگاه‌ها و مشکلات موجود را داریم که می‌تواند کمک شایانی به نیروی انتظامی بکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز