خبرگزاری کار ایران

دستگیری ضارب رییس دادگستری روانسر / فرزند شهید قنبری برای درمان به مرکز استان اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۲۸

ضارب شهید سلیم قنبری، رییس دادگستری شهرستان روانسر بعد از ساعتی از جنایت خود، توسط پلیس دستگیر شد.

صبح امروز خبر ترور و قتل " سلیم قنبری " رییس دادگستری شهرستان روانسر در رسانه های مجازی استان کرمانشاه و کشور پیچید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شهریار حیدری، مدیرکل سیاسی و انتظامی استان کرمانشاه با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: شهید سلیم قنبری از قضات بسیار خوشنام منطقه بود که متاسفانه صبح امروز به دست فردی سابقه دار مورد هدف قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

وی علت این حادثه به احتمال قوی، انگیزه شخصی دانست و گفت: متاسفانه ضارب، صبح امروز با حضور در درب منزل این شهید اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سمت وی و فرزندش می کند.

این مقام تاکید کرد: متاسفانه در همان محل به علت شدت جراحات وارده به علت گلوله ای اصابت شده، رییس دادگستری روانسر جان خود را از دست می دهد و فرزند وی نیز از ناحیه هر دو پا مصدوم می شود.

منابع آگاه از شهرستان روانسر درباره حادثه صبح امروز علت این جنایت را شخصی ذکر کرده و اعلام کرده‌اند که شهید سلیم قنبری جایگاه بسیار خوب و بالایی در بین مردم این منطقه داشته است.

از سویی دیگر مقامات انتظامی از دستگیری ضارب به دست نیروی انتظامی خبر دادند.

براساس این گزارش، ساعتی بعد از این حادثه، ماموران محل اختفای ضارب را پیدا می کنند که در این هنگام سارق نیز به سمت ماموران انتظامی شلیک می کند که با تقابل آتش از سوی پلیس وی زخمی می شود و نهایتا در حالی که سلاح مذکور را در دست داشت، در چنگال عدالت گرفتار شد.

روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه نیز برای تنویر افکار عمومی در زمینه این حادثه ناگوار، اطلاعیه‌ای را صادر کرده است.

در متن این اطلاعیه می خوانیم: صبحگاه امروز، ۲۱ بهمن ماه، سلیم قنبری رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر با شرارت یکی از اشرار منطقه به ضرب گلوله به شهادت رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قنبری از قافله قضات سلیم و قاطعی بود که با قاطعیت، شجاعت، اخلاص وتعهدش خاری در چشم متجاسرین به حریم امنیت عمومی و اشراری بود که وجود او را مانع شرارت‌های خود می‌دانستند. به همین دلیل یکی از این اراذل و اوباش، صبحگاه امروز هنگام خروج از منزل وی را با فرزند ۱۰ ساله اش به گلوله می‌بندد و این قاضی وارسته به فیض عظمای شهادت نائل می‌شود. فرزند ایشان نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

در این اطلاعیه می خوانیم: با حضور مأمورین انتظامی در محل، ضارب که دارای سوابق قبلی شرارت نیز هست قصد گریختن از صحنه جرم را داشته به سمت مأمورین هم شلیک کرد که پس از درگیری مسلحانه مجروح و دستگیر شده است.

سلیم قنبری که مدت ۷ سال سابقه حضور در دادگستری شهرستان روانسر را برعهده داشته است، در این مدت توانست که همدلی و وفاق را در این منطقه توسعه دهد و از بروز اختلافات بیشتر جلوگیری کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز