خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

امیدواریم مذاکرات به نتیجه برسد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۶۰۷

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که مذاکرات تیم هسته‌ای ایران به نتیجه برسد.

«غلام محمد زارعی» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: دولتمردان ما در مذاکرات هسته‌ای تمامی تلاش خود برای سربلندی ایران اسلامی را بکار بسته و می‌بندند و امیدواریم آقایان طرف مقابل هم سرعقل بیایند و با دولتمردان ما همراه شوند. 

وی افزود: ایران تمامی تدابیر لازم را برای بعد از مذاکرات با هرنتیجه‌ای اندیشیده و مشکلی در این ارتباط نیز وجود ندارد اگرچه به دنیا هم ثابت کرده‌ایم اهل گفت‌و‌گو و تعامل هستیم. 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی باتاکید براینکه انرژی هسته‌ای انرژی صلح آمیز بوده و هیچ خطری برای دنیا نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ایران، ظرفیت‌های فراوانی برای شکوفایی داشته و نیازی به دستیابی به بمب اتم ندارد. 

زارعی گفت: رهبری انقلاب همواره از اقتصاد مقاومتی فرموده‌اند و این به معنای آن است که ایران ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارد که می‌بایست توسط خود ایرانیان به شکوفایی برسد. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به اقتصاد مقاومتی و استعدادهای داخلی دقت بیشتری شود نیازی به واردات اقلام و کالاها و انتقال ارز از کشور نخواهیم داشت. 

وی از پیشرفت‌های گسترده در حوزه‌های مختلف طی ۳۶ سال گذشته از انقلاب اسلامی اشاره و یادآورشد: به لطف پرودگار متعال، رهنمودهای رهبری معظم انقلاب و اتحاد دولت و ملت، این پیشرفت‌ها سرعت بیشتری بخود خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز