خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در نامه‌ای به رییس جمهوری:

موفقیت در مذاکرات هسته‌ای حاصل پشتیبانی مردم، حمایت‌های رهبری و تدابیر دولت بود

کد خبر : ۲۶۳۳۹۳

استاندار آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، موفقیت کشورمان در این مذاکرات را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده در این نامه همچنین موفقیت تیم مذاکره‌کننده را حاصل دعای خیر مردم، حمایت‌های رهبری و تدابیر دولت دانست و ابراز امیدواری کرد همواره شاهد اعتلای روزافزون نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.

متن نامه استاندار آذربایجان شرقی به دکتر روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

رییس محترم دولت جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بدون تردید در پرتو فضل و رحمت الهی، دعا و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی، حمایت‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و تدبیر حضرت‌عالی، موفقیت در مذاکرات هسته‌ای نصیب ملت سرافراز ایران شد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، این موفقیت بزرگ را به جناب‌عالی و ملت شهیدپرور میهنمان تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم همواره شاهد اعتلای روزافزون عزت و اقتدار نظام اسلامی که ثمره ایثار شهدای والامقام در برهه‌های حساس تاریخی بوده است، در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز