خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

انتخابات زمینه‌ساز نشاط سیاسی و مشارکت مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۶۹

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: انتخابات زمینه‌ساز نشاط سیاسی در جامعه و مشارکت بالای مردم در آن پشتوانه مشروعیت ملی و دینی برای نظام محسوب می‌شود.

علیرضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هیچ حرکت سیاسی و اجتماعی بدون حضور یکپارچه مردم به نتیجه نخواهد رسید.

گودرزی تاکید کرد: مردم ما در طول دوران انقلاب از تکوین نظام سیاسی جمهوری اسلامی تاکنون حامی اصلی نظام و رهبری بوده‌اند و در این مسیر دستاوردهای والایی را به دست آورده‌اند که اگر حضور آن‌ها در تمامی صحنه‌های انقلاب نبود این ارزش‌ها نه تداوم داشت و نه امیدی به ماندگاری آن بود.

وی با اشاره به اینکه صاحب اصلی نظام خود مردم هستند، افزود: وقتی به کارنامه بیش از سه دهه حضور ایران اسلامی در عرصه جهانی نگاه می‌کنیم به عظمت مردم خود پی می‌بریم. مردم عزیز ما در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های متعدد امتحان خوبی پس داده‌اند و در سخت‌ترین شرایط پشت نظام اسلامی ایستانده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: ملت ایران هشت سال در برابر دنیا با فرهنگ بسیجی مقاومت کردند و قهرمانان میادین نبرد بودند. ایثار و از خودگذشتگی مردم، رزمندگان غیور و خانواده‌های آن‌ها و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده کار بزرگی بود که ما باید الان قدردان آن ارزش‌ها باشیم.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند زیرا خداوند این فرصت را به هرکسی عنایت نخواهد کرد این فرصت‌ها زود گذرند باید ‌‌نهایت استفاده را جهت توجه به خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم از آن برد.

وی اظهار داشت: خدمت به این مردم با این همه ایثار و ایستادگی، عبادت و افتخار بزرگی است.

گودرزی گفت: مدیریت در جمهوری اسلامی چیزی غیر از خدمت و احترام به مردم و مردم داری و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات آن‌ها نیست. اگر کسی غیر از این رفتار نماید بدون شک مدیریتی با دوام و ماندگار نخواهد داشت.

معاون اداره کل سیاسی و انتخابات استاندار کرمانشاه خدمت گزاری صادقانه را سرلوحه کار مدیران اجرایی دولت تدبیر و امید دانست و افزود: تحریم‌های ظالمانه در کنار تقویت اراده استکبار ستیزی مردم، در بعد اقتصادی مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است اما دولت با تمام این موارد خود را موظف به خدمت بی‌مزد و منت به مردم می‌داند.

وی گفت: نقش مردم در پیشبرد اقتصاد مقاومتی ارزنده و ماندگار است اگر این مردم پشت سر نظام قرار نمی‌گرفتند غلبه بر این همه ناملایمتی‌های اقتصادی و مشکلات عدیده برای دولت ممکن نبود.

گودرزی تاکید کرد: همه مسئولان باید بدانند لطف همیشگی خداوند و نعمت همراهی ملت سر افراز ایران با نظام، آبروی ما در جهان و پشتوانه عظیمی برای پشبرد برنامه‌های دولت اعتدال در شرایط کنونی می‌باشند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم با وجود تحریم‌ها، گفت: امروز دولت تدبیر و امید که با رای قاطع ملت سکان امور اجرایی را در دست گرفته با عقلانیت و تدبیر سعی در مدیریت بحرانهای بین المللی که شتاب توسعه‌ای کشور را کند نموده است را دارد.

وی تصریح کرد: در این شرایط لازم است اگر انتقادی وجود دارد و اگر دلواپسی هم احساس می‌شود در محیطی نقادانه و با هدف اصلاح امور انجام گیرد. نباید به گونه‌ای رفتار شود که مورد سواستفاده دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و بنگاه‌های خبر پراکنی و سناریوساز آن‌ها قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم و خبرگان رهبری پنجم در هفتم اسفند ماه سال جاری و نیاز به حفظ اتحاد و همدلی بین دولت و ملت، این انتخابات را نقطه عطف سال کنونی دانست وگفت: احساس نقش آفرینی در تعیین سرنوشت خود باعث ایجاد انگیزه در بین مردم خواهد شد.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: انتخابات زمینه ساز نشاط سیاسی در جامعه و مشارکت بالای مردم در آن پشتوانه مشروعیت ملی و دینی برای نظام محسوب می‌شود.

وی گفت: تمام برآورد‌ها و پیش بینی‌ها از حضور حداکثری در اسفندماه امسال خبر می‌دهد و وزارت کشور هم آرام آرام فضای انتخاباتی به خود گرفته و با تشکیل ستاد انتخابات در وزارت کشور و فعال شدن ادارات کل سیاسی و انتخابات استانداری‌ها مهیای استقبال از حضور گسترده مردم با اولین انتخابات در دولت اعتدال می‌شود که انشالله همه این تمهیدات نوید دهنده این باشد که هر چه به ۷ اسفند ۹۴ نزدیک‌تر می‌شویم شور حماسی مردم برای حضوری بی‌نظیر در انتخاباتی دیگر را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز