خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی البرز:

ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه تعامل صنعت و دانشگاه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۶۴

رییس اتاق بازرگانی استان البرز، بر لزوم ارائه راهکارهای عملیاتی در حوزه تعامل صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از کرج، حسین طوسی روز سه شنبه در نشست خبری آستانه برگزاری همایش صنعت و دانشگاه البرز، با ابراز امیدواری از آینده توسعه و استیلای فناوری در صنعت و اقتصاد کشور، ابتکار برگزاری این همایش را در راستای رسیدن به این هدف مهم عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه‌های کشور تنها به شعار نمی‌بایست ختم شود گفت: امیدواریم با برگزاری همایش‌های اینچنینی در کشور ارتباط صنعت و دانشگاه از حالت شعار زده گی خارج شده و به سمت هرچه عملیاتی شدن گام بردارد.

وی درادامه با بیان اینکه امیدواریم تجربیات مثبت همایش‌های قبلی در همایش استان البرز متبلور شود افزود: ارائه مقالات علمی و کاربردی و همچنین ایجاد نمایشگاه نوآوری که دران قرار است ایده‌ها و پروژه‌های نو مطرح و پیگیری شود از جمله برنامه‌های مهم برگزاری این همایش در استان البرز است.

طوسی با بر شمردن ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل سوم (دانشگاه‌های کارآفرین) تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی، تاثیر هم افزایی دانشگاه و صنعت در بومی سازی فناوری، کسب و کار دانشجویی، کارآموزی و کارورزی هدفمند، ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل سوم عنوان و بر لزوم ارتقاء فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان در جامعه و تعامل نظاممند صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

گفتنی ست سومین همایش تعامل صنعت و دانشگاه البرز در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری قرار است برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز