خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

معافیت گمرکی واحدهای تولیدی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۴۵

پیگیری طرح معافیت گمرکی جهت ورود ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داد.

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات صنایع استان، پیگیری طرح معافیت گمرکی جهت ورود ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ساوجبلاغ در نشستی مشترک با برخی از صاحبان صنایع، اظهار داشت: از آنجا که یکی از دغدغه های موجود واحدها، مسئله پرداخت مالیات های گمرکی جهت ایجاد زیرساخت های واحدهای صنعتی در استان است، لذا طرح معافیت گمرکی این واحدها جهت تکمیل تجهیزات، مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلسله بازدیدها از صنایع به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان انجام می گیرد؛ تصریح کرد: قیمت گذاری کالاهای تولیدی در کنار برخی از معافیت های مالیاتی از دیگر دغدغه های صنایع به شمار می رود؛ از این رو رسیدگی به این امر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

طهایی در ادامه با بیان اینکه رفع هر یک از دغدغه های موجود گامی به سوی ایجاد فرصت های شغلی در استان است، افزود: رفع مشکلات آب، برق، گاز و اینترنت واحدهای تولیدی بخش صنعت به عنوان اولویت های اصلی احصاء و در گام بعد جهت رفع، عملیاتی می شود.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری در استان و به فراخور آن کشور، روحیه امید را به جامعه تزریق می کند و یکی از شاهراه های نیل به این امر نیز فعال شدن واحدهای تولیدی موجود است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز