خبرگزاری کار ایران

با هدف رعایت الزامات ایمنی صورت گرفت؛

نصب سیستم اعلان و اطفاء حریق هوشمند بر روی جرثقیل لیبهر LHM۵۰۰-۳۰۴ در بندرامام

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۱۴

طراحی، تهیه و نصب سیستم اعلان و اطفاء حریق هوشمند بر روی جرثقیل لیبهر LHM۵۰۰-۳۰۴ در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اشاره به اهمیت و لزوم ارتقاء سیستم ایمنی بر روی تجهیزات استراتژیک سازمانی در راستای حفظ و صیانت از دارایی‌های ملی و سازمانی، بیان داشت: پروژه مذکور با هدف رعایت الزامات ایمنی و همچنین کنترل و تسلط به موقع برحوادث غیرمترقبه آتش سوزی درتجهیزات فنی و استراتژیک این مجتمع بندری در حداقل زمان ممکن (۴۵روز) به مرحله اجرا درآمد.

بهروز آقایی در خصوص مزایای اجرای این پروژه به حساسیت و عکس العمل دتکتور‌های به شعله، دود، و حرارت در لحظهٔ اولیه اشاره کرده و افزود: اجرای این پروژه به عنوان اقدامی پیشگیرانه، در هشدار به موقع از وقوع آتش سوزی‌های غیرمترقبه و سوانح مشابه ناشی از آتش سوزی نقش ایفا می‌کند.

وی در ادامه به کاهش مخاطرات جانی برای نفرات حاضر بر روی دستگاه در زمان اطفاء، تنظیم محدوده مجاز اعلان و... به عنوان دیگر مزایای حاصل شده این پروژه پس از نصب و راه اندازی آن اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود در جریان نصب و راه اندازی این سیستم هوشمند؛ ۵ عدد دتکتور صنعتی، ۵ عدد دتکتور غیر صنعتی، ۱۵کیلوگرم خاموش کنندهٔ ایروسل، پانل مرکزی، باتری و سلول خورشیدی به کار رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز