خبرگزاری کار ایران

از ابتدای فعالیت طرح سلامت نوروزی تا ۱۲ فروردین انجام گرفت؛

انجام بیش از 13 هزار ماموریت امدادی اورژانس فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۳۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی اورژانس فارس از بیست و پنجم اسفند سال 1402، گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا پایان روز دوازدهم فروردین، 13 هزار و 451 ماموریت امدادی با حضور امدادگران اورژانس فارس، انجام شده است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد مرادیان گفت: از مجموع ماموریت های انجام شده، 11 هزار و 297 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای و 11 هزار و 297 مورد نیز مربوط به ماموریت های غیرترافیکی شهری و جاده ای بوده است.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بالگردهای اورژانس فارس، 10 پرواز داشته که پنج مورد برای خدمت رسانی در ماموریت های ترافیکی و پنج مورد نیز مربوط به ماموریت های غیرترافیکی بوده است.

وی آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام را نیز دو هزار و 606 مورد اعلام کرد که هزار و 960 مورد خدمات بستری دریافت کرده و 646 مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته مرادیان، از بیست و پنجم اسفند 1402 تا دوازدهم فروردین، مجموعه اورژانس فارس پاسخگوی 56هزار و 609 تماس مردمی بوده‌اند.

وی در ادامه این گزارش از خدمت رسانی به 109 مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: کمپ های نوروزی اورژانس فارس نیز در این ایام، به 389 مورد مراجعه مردمی، پاسخگو بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز