خبرگزاری کار ایران

تلاش برای یافتن فرد غرق شده در الیگودرز به فردا موکول شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۷۹

فرماندار الیگودرز گفت: تلاش برای یافتن فرد غرق شده در سد خان آباد این شهرستان به دلیل تاریکی هوا به فردا موکول شد.

به گزارش روز دوشنبه ایلنا از روابط عمومی فرمانداری الیگودرز، ایمان خسروی اظهار کرد: خانواده‌ای که از ساکنان یکی از روستاهای ازنا بوده امروز برای تفریح به دریاچه سد خان آباد در بخش بربرود غربی الیگودرز عزیمت کردند.

وی افزود: آنگونه که شاهدان‌ ماجرا عنوان‌ کرده سه کودک در پی توپ بازی به دریاچه سقوط می‌کنند و پدر خانواده برای نجات آنها وارد دریاچه می شود اما دو کودک توسط گردشگران‌ حاضر در محل نجات می یابند و متاسفانه پدر خانواده که حدود ۵۵ ساله است و یک پسر ۹ ساله غرق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جسد پدر خانواده توسط بالگرد اورژانس هوایی به سردخانه بیمارستان‌منتقل شد افزود: تلاش نیروهای امدادی و غواصان آتش نشانی و هلال احمر برای پیدا کردن پسر غرق شده این خانواده بجایی نرسید و ادامه عملیات جستجو بدلیل تاریکی هوا متوقف و فردا با کمک ستاد مدیریت بحران استان‌ از سر گرفته خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه در آستانه فصل گرما می باشیم و عزیمت به دریاچه ها افزایش می یابد، افزود: دریاچه های سدهای الیگودرز برای شنا مناسب نیست و ممنوعیت شنا با علائم هشداری در اطراف این اماکن اطلاع رسانی شده و مردم به این موارد توجه نمایند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز