خبرگزاری کار ایران

از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون؛

بیش از ۱۷ میلیون خودرو از آزادراه‌های قزوین تردد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۶۸۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد ۱۷ میلیون و ۲۷۹ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون از آزادراه‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۵ درصد افزایش همراه بوده که به جابه‌جایی ۳۸ هزار و ۷۹۹ مسافر منجر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: میزان تردد روزانه خودرو از آزادراه‌های استان قزوین بین یک تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو است که این آمار نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۰ درصدی همراه است.

حق لطفی به تشریح تردد خودروها از آزادراه‌های استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و بیان کرد: ۱۷۵ هزار تردد در آزادراه قزوین - کرج، ۶۴ هزار تردد در آزادراه قزوین-رشت، ۴۳ هزار تردد در آزادراه قزوین - زنجان و مابقی حدود ۵۰۰ هزار تردد در سایر مسیرهای استان است.

به گفته این مسئول، ۴۸۸ دستگاه خودروی مسافربری در استان قزوین به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کنند که شامل ۳۶ دستگاه اتوبوس،‌ ۲۵۳ دستگاه مینی بوس و ۱۹۹ دستگاه سواری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین یادآور شد: سه هزار و ۴۷۸ مسافر از روز گذشته تاکنون با خودروهای مسافربری در استان قزوین جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز