خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

دولت باید از افراد کارآمد در عرصه های اقتصادی استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۲۵

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: دولت باید از افراد کارآمد در عرصه های اقتصادی استفاده کند و بخش خصوصی سربازان عرصه اقتصادی نظام و تابع رهبری هستند.

علی محمد چوپانی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کرد و ما به عنوان فعالین بخش خصوصی از این شعار استقبال می کنیم. ما قطعا تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت که شعار سال محقق شود.

وی افزود: شعار سال الزاماتی دارد که آن رسالت دولت است و دولت سیزدهم باید تلاش خودش را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرد. دولت باید اعلام کند که ما برای تحقق شعار سال این بسترها را آماده و حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: سیاست های انقباضی که دولت در پیش گرفته عملا با شعار سال هم خوانی ندارد و دولت باید بگوید که برای نیازهای کشور از تعدادی صنایع حمایت می کنم. بخش خصوصی سربازان عرصه اقتصادی نظام و تابع رهبری هستند.

وی تصریح کرد: در بدنه دستگاه های اجرایی افرادی قرار گرفتند که ادراک صحیحی از شعار سال ندارند و عملا آن هدف گذاری که مقام معظم رهبری و انتظار مردم است تحقق پیدا نمی کند. دولت باید از افراد کارآمد در عرصه های اقتصادی استفاده کند و بتوانند اقتصاد جامعه را پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی دیده بان فضای کسب وکار و پارلمان بخش خصوصی است وحوزه صنعت در کشور به دلایل مختلف با مشکلات زیادی  روبرو است و بخش خصوصی نیاز به همدلی قوای سه گانه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز