خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد

نظارت ویژه بر اصناف اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۹۹

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از انجام نظارت ویژه و شبانه‌روزی بر اصناف و واحدهای تولیدی اصفهان در ایام نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمود حقیقت سرشت در بازدید از اداره کل تعزیرات اصفهان افزود: طرح ویژه نظارت ایام پایانی سال، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از نیمه اسفندماه سال گذشته در قالب ۴۰ گشت نظارتی در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان آغاز شده است.

وی، هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در بازار و اطمینان بخشی میان مردم استان، روزه‌داران و مسافران نوروزی عنوان کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: در قالب این طرح گشت‌های مشترکی نیز با مشارکت دستگاه‌های نظارتی از جمله ادارات تعزیرات، صمت، بهداشت، میراث فرهنگی، بسیج اصناف، دامپزشکی و دیگر دستگاه‌ها با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی استان برنامه‌ریزی شده است.

وی به مسافران نوروزی و مردم روزه‌دار استان اطمینان خاطر داد که این نظارت‌ها به‌صورت مستمر و شبانه‌روز برای رفع دغدغه آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی و همچنین ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

حقیقت سرشت در جریان این بازدید از پیشبرد روند طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز