خبرگزاری کار ایران

برخورد جدی با گران‌فروشی و احتکار در کاشان؛

شهروندان موارد تخلف کسبه را گزارش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۳۷۱

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز در سطح شهرستان آغاز شده است.

رحمت‌الله ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان اینکه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز از چند هفته پیش شروع شده است، تأکید کرد: این طرح به‌منظور مدیریت و نظارت بر زنجیره کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی، اقلام روزمره مصرفی، جلوگیری از احتکار و افزایش قیمت کالا است.

 وی افزود: تعزیرات حکومتی شهرستان با راه‌اندازی گشت‌های مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، ضمن بازرسی‌های میدانی در سطح بازار، با گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب در محل برخورد می‌کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و ضرورت ایجاد آرامش و امنیت غذایی از کسبه انتظار می‌رود به قوانین صنفی پایبند بوده چرا که به تخلفات کسبه که مردم گزارش کنند فوری و بدون اغماض رسیدگی خواهد شد.

به گفته ابوذری از ابتدای بهمن‌ماه تا پایان نوروز ۱۴۰۳ واحدهای نانوایی، فروش مواد گوشتی و پروتئینی، آجیل، کیف و کفش و لباس، دفاتر گردشگری و مسافری، رستوران‌ها و مراکز اقامتی بیشتر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز