خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

عملکرد مدیریت شهری در موضوع عفاف و حجاب ضعیف بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۹۰

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حوزه عفاف و حجاب و برنامه‌های معنوی و مذهبی فضای مدیریت شهری مثبت نبوده و لازم است تا در این حوزه که مورد تاکید شورا است اهتمام جدی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا در قزوین، علی فرمانی رئیس در نخستین جلسه علنی صحن شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: رویکرد شورای ششم در حوزه عفاف و حجاب و بخش های فرهنگی و مذهبی متفاوت تر از شوراهای گذشته است، اما در حوزه عملکرد برای این تفاوت نگرش در مدیریت شهری برنامه ریزی قابل ملموس و مثبتی شکل نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم برگزاری جلسه ویژه در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه عفاف و حجاب و با فعالان عرصه حجاب جلسه ویژه‌ای داشته و برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانی در بخش دیگری از سخنانش گریزی به افتتاح تئاتر شهر زد و با بیان اینکه با فضای شادی و طنز در شهر مخالف نیستیم خاطر نشان کرد: باید با زبان هنر بتوانیم انتقال فرهنگ و فرهنگ‌سازی کنیم؛ لذا باید برای تئاتر شهر پیوست فرهنگی تهیه شود و با برنامه و در قالب چهار چوب تفکر وسیاست‌های شورا در این حوزه عملکردهای خوبی ارائه کرد.

فرمانی در ادامه با اشاره به اینکه فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست خاطر نشان کرد: فضاسازی شهری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و موضوع عفاف و حجاب در شهر ملموس نیست این در حالی است که در شورای ششم رویکرد اعضا مذهبی و فرهنگی بوده است، اما در این راستا عملکردها در مدیریت شهری قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه،خواستار پاسخگویی شهردار قزوین نسبت به عدم اجرای مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز