خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین:

عدالت در توزیع خدمات مد نظر مدیریت شهری قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۲۲

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با ارایه خدمات مطلوب‌تر به نواحی کم برخوردار و منفصل شهری عدالت در توزیع خدمات را برقرار کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین صلح جو ضمن تبریک به مناسبت سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار از تلاش‌های جهادی شهردار قزوین قدردانی کرد و گفت: سالروز شهادت شهیدباکری را روز شهردار نامیدند که الگوی یک شهردار مردمی بود، تا کسانی که عشق خدمت به مردم را دارند باور داشته باشند که اگر باکری هم بود باز در کسوت خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کرد.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای شهر قزوین ادامه داد: به مناسبت این روز  بسیار ارزشمند از زحمات شهردار، معاونین، مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری که در سال جاری با حمایت‌های شورای شهر جهادی و صادقانه پای کار  شهردار کارآمد بودند قدردانی می‌کنم.

به گفته صلح جو، با تلاش همه همکاران مدیریت شهری بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه‌های  عمرانی، ترافیکی و فرهنگی ورزشی شهر در  سال ۱۴۰۲ حل و فصل شد که هیچ گاه رسانه‌ای نشدند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار بنده از مجموعه مدیریت شهری درسال جدید این است که بیش از خدمات و تسهیلاتی که در سال جاری به شهروندان ارایه شد در نواحی منفصل و کم برخوردار شهر خدمات مطلوب ارایه شود و بتوانیم سرانه عدالت شهروندی در خدمات را رعایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز