خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

انتقال دختر ۱۵ ساله مصدوم ترومایی به بیمارستان شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۰۳

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از انتقال یک مصدوم ترومایی به وسیله هواپیمای اورژانس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حسین قاسمی گفت: هواپیمای اورژانس در نخستین ماموریتش، یک دختر ۱۵ ساله که به دنبال تصادف، دچار پارگی طحال شده بود را، جهت انجام عمل پیوند، به شیراز منتقل کرد. 

قاسمی افزود: طی هماهنگی های انجام شده، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس از بیمارستان خلیج فارس به  فرودگاه منتقل و از آنجا به شیراز اعزام شد. 

وی بیان کرد: در مقصد نیز، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از فرودگاه به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز منتقل و تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت. طول مدت پرواز حدودا دو ساعت می باشد و این پرواز در ساعت ۰۰:۱۰ دقیقه بامداد مورخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از مبدا بندرعباس به شیراز انجام شد. 

قاسمی اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیز، کروی پروازی به همراه  کادر درمانی برای شناخت منطقه پرواز های آزمایشی را به جزایر ابوموسی، کیش، تنب بزرگ، عسلویه و قشم داشتند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: هواپیمایی بال ثابت اورژانس، از نوع تربو کوماندر بوده و این دومین پایگاه هوایی بال ثابت در سطح کشور است که در جنوب ایران راه اندازی شده است و محدوده عملیاتی آن علاوه بر استان هرمزگان، استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و … است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز