خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

عوارض پرداختی شهروندان قزوینی برای خودشان هزینه می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۳۳

شهردار قزوین بیان کرد: حدود ۱۰ ابر پروژه در شهر قزوین دست اجراست و مردم باید بدانند عوارض پرداختی آنها برای خودشان و در امور شهری مانند ساخت کمربندی و فرهنگسرا و سالن‌های تئاتر و دهها امور دیگر هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پنجشنبه شب در مراسمی با حضور اعلایی استاندار، رجحانی معاون عمرانی، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، صباغی شهردار، ملکی پور فرماندار قزوین، اعضای، شورای شهر، سردار آتانی فرمانده سپاه، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر، حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری و هنرمندان شهر قزوین، تئاتر شهر «بزرگترین مجموعه هنری استان قزوین» با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در ضلع شمالی بوستان ملت به بهره برداری رسید.

مهدی صباغی شهردار قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری اظهارداشت: یکی از رویکردها ما تکمیل طرح های نیمه تمام و متوقف شده بود تا بتوانیم رضایت مردم را با ارائه خدمات شهری جلب کنیم.

وی بیان کرد: در شهر قزوین ۶۳ پروژه نیمه تمام داشتیم که برخی از آنها بیش از ۱۷ سال متوقف شده بود و با عزم جدی تلاش کردیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم.

صباغی تصریح کرد: یکی از این طرح های بر زمین مانده کمربندی سبز بود که با بیش از یک هزار میلیارد تومان آن را افتتاح کردیم و امروز رضایت مندی مردم از اجرای این کار مهم که به روان سازی تردد مردم منجر شده و روزانه بیش از ۸۶ هزار دستگاه خودرو از کمربندی عبور می کند که به کاهش ترافیک کمک کرده است.

شهردار قزوین یادآورشد: بسیاری از این طرح ها را بدون جنجال رسانه ای تکمیل کرده و به بهره برداری رساندیم زیرا این کار را رسالت خود می دانیم و امروز هم خوشحالیم که یکی از مطالبات دیرین هنرمندان شهر را پاسخ دادیم و مجموعه بزرگ تئاتر شهر آماده بهره برداری شده است.

صباغی یادآورشد: با افتتاح تئاتر شهر قزوین در سطح کشور ششمین استانی هستیم که دارای مجموعه "بلک باکس" شده ایم، هرچند اعتقاد داریم مردم شهر قزوین شایستگی های بیشتری دارند.

وی اظهارداشت: همچنین یک سالن ۲۵ نفره آموزشی و یک سالن ۵۰ نفره و دو فضای روباز برای اجرای تئاتر با ظرفیت ۱۰۰ و ۱۵۰ نفر نیز طراحی شده که می تواند برای اجرای نمایش و تعزیه و هنرهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار قزوین تصریح کرد: در یک طبقه فضای گالری هنری ایجاد شده که برای برپایی نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشتک مردم قزوین بسیار با فرهنگ و نجیب و بی نظیر هستند و باید خدمات شایسته ای به آنها ارئه شود و امیدواریم با افتتاح طرح های نیمه تمام شاهد رضایت مندی آنها باشیم.

صباغی گفت: ساخت کمربندی غربی شهر قزوین را هم آغاز کردیم و به زودی دو پل هم افتتاح می شود و سال آینده ۵ نوع از مشاغل بزرگ اقتصادی را از داخل شهر منتقل می کنیم تا شرایط بهتری برای مردم ایجاد شود.

وی یادآورشد: انتقال میدان تره بار، مرکز فروش مصالح ساختمانی، آهن آلات، بنکداران و خشکبار فروشان به خارج از شهر منتقل خواهد شد‌.

صباغی اظهار امیدواری کرد با افتتاح تئاتر شهر قزوین گام مهمی در تامین یکی از نیازهای هنرمندان برداشته شده و شاهد بروز استعدادهای هنری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز