خبرگزاری کار ایران

جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در شهر کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۰۵

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تشکیل هشت اکیپ در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه برای جمع آوری سگ های بلاصاحب در آستانه نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، برومند نامداری، امروز(۲۲ اسفند) در نشست کمیته گردشگری شهری ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای میزبانی از مسافران نوروزی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده، باید شئونات این ماه مبارک را در برنامه های نوروزی حفظ کنیم. 

وی افزود: در تمام تبلیغات محیطی و فضاسازی هایی که در سطح شهر خواهیم داشت، شعار «شهر ما روزه دار است» را قید خواهیم کرد تا به مسافران هم یادآور شویم که مردم ما روزه دار هستند و باید حرمت این ماه را نگه دارند. 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از برنامه ریزی برای جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر کرمانشاه تا پیش از فرا رسیدن نوروز هم خبر داد و گفت: جولان سگ های بلاصاحب در شهرها پدیده ای است که در همه نقاط کشور دیده می شود و در کرمانشاه هم با توجه به وجود این معضل، از ابتدای امسال کارهایی انجام شده و تعداد قابل توجهی سگ بلاصاحب جمع آوری شده است. 

وی خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز هم هشت اکیپ در مناطق هشت گانه شهرداری تشکیل شده تا سگ های بلاصاحب را جمع  آوری کنند و ظرفیت پناهگاه نگهداری سگ ها را هم افزایش داده ایم. 

نامداری تاکید کرد: از طرفی اطلاعیه هایی را منتشر کرده ایم تا اگر باغداران، دامداران و ... به سگ نگهبان نیاز داشتند، مراجعه کنند تا از سگ های بلاصاحب جمع آوری شده در اختیارشان قرار دهیم. 

وی در ادامه به برنامه نظافت و پاکسازی شهر کرمانشاه تا پیش از فرارسیدن نوروز هم اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد از دیوارنویسی و تبلیغات مربوط به انتخابات را پاک کرده ایم و تا پیش از پایان سال مابقی تبلیغات را هم پاک خواهیم  کرد. 

معاون خدمات شهری شهرداری به وجود نخاله های ساختمانی در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: تا پیش از ایام نوروز ۸۰۰ سرویس نخاله برداری را از ورودی و خروجی شهر کرمانشاه خواهیم داشت و با برنامه ریزی انجام شده با همکاری نیروی انتظامی تلاش می شود تا ۱۵ فروردین هم مانع از ریختن نخاله ساختمانی در ورودی و خروجی شهر شویم. 

وی در ادامه گفت: سرویس های بهداشتی شهر در ایام نوروز تا ساعت ۱۲ شب باز خواهند بود و طی رایزنی های انجام شده، سرویس بهداشتی مساجد هم در ایام نوروز باید فعال باشند. 

نامداری یادآور شد: ۱۱۳ مسجد در مناطق هشتگانه شهرداری کرمانشاه داریم که در این ایام باید فعالیت داشته باشند و شهرداری هم پیشتیانی لازم را در بحث تامین شوینده ها و... از  آنها خواهد داشت. 

وی در ادامه با بیان اینکه در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه برای استقبال از نوروز اقداماتی در حال اجرا است، عنوان کرد: نظافت و پاکسازی معابر، لکه گیری آسفالت خیابان ها و کوچه ها، لایروبی کانال های دفع آبهای سطحی، رفع خاموشی پارک ها و فضاهای سبز، تعبیه محل شارژ تلفن همراه برای مسافران، فعالسازی آب نماهای داخل شهر، ترمیم و رنگ آمیزی جداول از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز