خبرگزاری کار ایران

تدارک شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۱۶

شبکه دو سیما ویژه برنامه‌های متنوعی را به مناسب بهار قرآن و بهار طبیعت برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مجموعه نمایشی «رستگاری»، «پناه»، «از مامان بگو»، «سحرنشینی»، «نقل و نقل»، مسابقه «شصتادیا»، «شب عیدی»، جشنواره فیلم‌های سینمایی نوروزی، «هم‌وطنز»، مسابقه «صد در صد»، «مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی»، «چشمه زندگی»، «ترتیل‌خوانی قرآن کریم»، «کوی محبت» و… عناوین ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت ضیافت الهی ماه رمضان و ایام نوروز تقدیم نگاه مخاطبان شبکه دو سیما می‌شود.

مجموعه نمایشی «رستگاری» آخرین ساخته مسعود ده نمکی با قالبی ماورایی و نگاهی تازه به عالم برزخ در قالب یک داستان تماشایی، ماجرای دو برادر کارخانه‌دار را به تصویر می‌کشد که دچار چالش‌هایی می‌شوند. این مجموعه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

«پناه» ویژه برنامه افطار شبکه دو با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد از آن با موضوع «مهر امام رضا (ع) برای همه» از حرم مطهر ایشان به صورت زنده تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. «پناه» به مدت ۳۰ شب میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

ویژه برنامه سحرگاهی «سحرنشینی» با محوریت توجه به جایگاه مادران و اهمیت نقش مادری در جامعه امروز با بیان صفات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) و نقش ایشان در جامعه اسلامی و اجرای «راحله امینیان» حوالی ساعت ۴ بامداد روانه آنتن خواهد شد.

دورهمی صمیمانه «شب عیدی» ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ که از ۲۵ الی ۲۹ اسفند ماه حوالی ساعت ۲۲ با آیتم‌های متنوع و حضور میهمانانی ویژه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

برنامه «از مامان بگو»؛ با اجرای «محیا اسناوندی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روانه آنتن این شبکه می‌شود. این برنامه روایت سی قصه از مادران ایرانی است که در هر قسمت داستان جذابی را برای مخاطب خود به همراه دارد.

مسابقه «شصتادیا» با حضور جمعی از هنرمندان از سه‌شنبه ۲۲ اسفند میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهند بود. این رقابت دیدنی هر شب حوالی ساعت ۲۴ از شبکه دو پخش خواهد شد.

دورهمی صمیمانه «نقل و نقل» به میزبانی حامد عسکری که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) میزبان مهمانانی ویژه است، دوشنبه ۶ فروردین در شب میلاد این امام همام همراه مخاطبان خواد بود.

مناجات‌خوانی حاج محمود کریمی از مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان به مدت ۷۵ دقیقه حوالی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد پخش می‌شود.

برنامه «چشمه زندگی» با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین استاد شیخ حسین انصاریان درباره ارزش‌ها و فضیلت‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح به مدت ۳۰ دقیقه هر روز روانه آنتن این شبکه می‌شود.

گفتنی‌ست باغ شادونه، ویژه برنامه شب‌های قدر، توضیح احکام شرعی، «ساحل آرامش» با محوریت تفسیر قرآن، تفسیر سوره یاسین و معاد توسط حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، «ستارگان راه» با موضوع وصیتنامه شهدا و… از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان و نوروز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز