خبرگزاری کار ایران

‍واگذاری ۲ پروژه سرمایه‌گذاری شهربازی لوتوس و مجتمع میلاد توسط شهرداری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۷۴

‍شهرداری کرمانشاه در نظر دارد ۲ پروژه سرمایه گذاری شهربازی لوتوس و مجتمع میلاد را به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار کند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه در نظر دارد ۲ پروژه سرمایه گذاری شهربازی لوتوس و مجتمع میلاد را از طریق مناقصه به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار کند.

پروژه های شهربازی لوتوس با مساحت عرصه‌ای برابر ۱۳ هکتار، جنب پل ولایت و مجتمع میلاد با مساحت عرصه‌ای برابر یازده هزار مترمربع در بلوار مصطفی امامی واقع شده‌اند.

پروژه شهربازی لوتوس با کاربری‌های متنوع شهربازی رو باز، تفریحات آبی و همچنین مجموعه‌ای با زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع با کاربری‌های تجاری، شهربازی سرپوشیده و پارکینگ است.

همچنین شهربازی لوتوس با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی ۱۳ هزار میلیارد ریال با هدف ایجاد و گسترش فضاهای تفریحی و گردشگری، ایجاد محیطی آرام برای رفاه حال شهروندان و گردشگران جهت گذراندن اوقات فراغت و ایجاد اشتغال پیش بینی شده است.

مجتمع میلاد با سطح اشغال تقریبی ۹۰ هزار مترمربع و با کاربری‌های تجاری و خدماتی بصورت چهار طبقه منفی پارکینگ و ۶ طبقه روی سطح زمین و با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال بر اساس نیازسنجی‌های اولیه برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و گردشگران، ساماندهی کالبدی شهر، توزیع متناسب کاربری شهری و حل معضلات ترافیکی شهر کرمانشاه طراحی شده است.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ساخت پروژه مجتمع میلاد ۴۸ ماه و شهربازی لوتوس ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران به آدرس setadiran.ir یا با تلفن 37106436-083 (داخلی 15- امور پیمان و قراردادها) سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه واقع در کرمانشاه، ابتدای بلوار باغ ابریشم، نبش میدان پدر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز