خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۷.۰۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۷ دانلود ویدیو

آبگرفتگی در ۳ نقطه شهر کرمانشاه

کد خبر : ۱۴۴۹۰۲۷

مدیر هماهنگی خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آبگرفتگی در سه نقطه شهر خبر داد و افزود: مشکل دو نقطه تقریبا رفع شده و در حال حاضر تنها مشکل ما در زیرگذر امام حسین(ع) است که شش پمپ مشغول تخلیه آب هستند

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمد موحد مجد  با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های سنگین سامانه جدید، گفت: در همین راستا و در پی اعلام هشدار قرمز هواشناسی، از روز گذشته (۲۵ بهمن) به تمام نیروهای خدمات رسان در تمام هشت منطقه اعلام آماده باش کرده و جلسه ستاد بحران شهرداری نیز شب گذشته تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس تقسیم کار صورت گرفته در هر شیفت کاری ۶۰۰ تا ۶۵۰ نیروی خدمات رسان در سطح شهر پای کار هستند، علاوه بر این تمام ۱۱ ایستگاه آتش نشانی هم در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با اشاره به شدت گرفتن بارش‌ها از ساعت اولیه بامداد امروز (۲۶ بهمن) گفت: همین امر موجب شد که تقریباً در تمام معابر اصلی شهر شاهد جاری شدن روان آب‌های سطحی باشیم.

وی با اشاره به لایروبی شبکه و تمامی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی شهر، گفت: در همین راستا هیچ مورد گرفتگی ناشی از عدم لایروبی کانال‌ها نداشته‌ایم.

موحد گفت: مشکلی که موجب آبگرفتگی شدید در برخی از نقاط شهر شد ناشی از شدت بارش در بازه زمانی کوتاه بود و اینکه شبکه دفع آب‌های سطحی شهر برای این حجم بارش پاسخگو و کارآمد نیست.

موحد با اشاره به آبگرفتگی شدید در سه نقطه شهر، گفت: در سه نقطه زیرگذر امام حسین (ع)، خیابان مجاور کارخانه زمزم و دور برگردان تقاطع غیر همسطح ۹ دی (پل الهیه) آب گرفتگی شدید داشتیم، طوری که چند خودرو در آب گرفتار شدند.

موحد گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما در زیرگذر امام حسین(ع) است که دو پمپ فوق سنگین و چهار پمپ سبک پای کار هستند که ظرف مدت کوتاهی رفع می شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه آماده باش نیروها با توجه به پیش بینی های هواشناسی تا روز شنبه (۲۸ بهمن) ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط جوی حتی المقدور از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز