خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس مطرح کرد؛

رزمایش ترافیکی و انتظامی پلیس از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۲۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: رزمایش ترافیکی و انتظامی پلیس از امروز، ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزلسفلی امروز، ۲۱ اسفندماه در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس، افزود: : پلیس تمام ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است تا با انضباط بخشی به همه راه‌های استان حضور موثر، محسوس و نامحسوس داشته باشد.

وی ادامه داد: در بهار طبیعت نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امدادی نظیر آتش‌نشانی، هلال احمر، علوم پزشکی و راهداری همه آمادگی پیدا کردند تا میزبانان خوبی برای میمهانانی که از اقصی نقاط کشور وارد استان فارس می‌شوند، باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با یادآوری اینکه این استان دارای بیشترین و طولانی‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی در کشور است، گفت: فارس دارای بیش از ۲۱ هزار کیلومتر راه و بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و بیش از ۲۲۰ کیلومتر آزادراه و ۱۲ هزار کیلومتر راه روستایی است.

قزلسفلی از آمادگی ۶۳ مجتمع خدماتی بین راهی راهداری و ۵۲ راهدار خانه برای ایام نوروز خبر داد و گفت: هلال احمر و امدادگران آن در بیش از ۱۱۳ نقطه استان فارس با راه‌اندازی طرح سفیران سلامت و نشاط اجتماعی آمادگی پیدا کردند تا راهنمای خوبی برای مسافران نوروزی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با یادآوری اینکه طبق آمار کمتر از ۱۰ درصد رانندگان قوانین راهنمایی را رعایت نمی‌کنند، افزود: پلیس در تأمین امنیت پایدار در سفرها در کنار مردم ایستاده است.

قزلسفلی همچنین از آمادگی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و مردم سخن گفت و افزود: آمارها نشان می‌دهد بیش از ۴۱ درصد از تصادفات مربوط به واژگونی و بر اثر خواب‌آلودگی رانندگان است لذا از رانندگان درخواست می‌شود که حتماً قوانین راهنمایی را رعایت کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی بیمارستان‌های استان فارس و ساماندهی پزشکان متخصص و فوق تخصص برای ایام نوروز خبر داد و گفت: در استان فارس طی ماه ۱۱ گذشته بیش از ۴۵۸ میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته رشد ۴ درصدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز