خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

اجرای طرح عملیات مشترک ارتقاء امنیت محله محور در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۸۱

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ارتقاء امنیت محله محور با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"یحیی الهی" امروز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری طی 24 ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد. 

وی افزود: در این طرح 27 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 92 عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و 16 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه این طرح بیش از 58 کیلو گرم انواع مواد مخدر و بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف، 23 خرده فروش مواد مخدر و تهیه و توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و 122 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی لرستان در ادامه ازکشف 43 هزار و 671 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال، توقیف 131 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری 25 قاچاقچی و 21 سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 306 متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی و دستگیری 13 نفر سارق در این طرح گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز