خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

اجرای طرح نوروزی پلیس گیلان با مشارکت بیش از ۱۷۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۱۵۸

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح نوروزی پلیس با مشارکت بیش از ۱۷۰۰ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی پیش از ظهر یکشنبه در رزمایش طرح نوروزی جاده‌ای پلیس گیلان اظهار کرد: کسب رتبه چهارم گیلان از لحاظ کاهش آمار تلفات جاده‌ای بسیار مسرت بخش و امیدوار کننده است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه نوروز امسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان شد، گفت: ۳۷ هموطن در این ایام بر اثر تصادف جان باختند که انتظار می‌رود این تعداد در نوروز پیش رو به شدت کاهش یابد.

وی با اشاره به رزمایش مشترک طرح نوروزی گیلان افزود: این طرح با شعار آرامش، امنیت در بهار قرآن و طبیعت از روز پنجشنبه هفته جاری ۲۴ اسفند آغاز و تا روز ۱۴ فروردین ماه با حضور نیروهای انتظامی، پلیس راه، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری در همه مسیرهای درون شهری، برون شهری و مناطق حادثه خیز انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان از مشارکت هزار و ۷۳۶ نیرو در طرح نوروزی پلیس خبر داد و اضافه کرد:: در این طرح ۱۵۷ نیروی گشت خودرویی، ۵۷ گشت موتوری نیروی انتظامی با ظرفیت ۸۱۳ نیرو مشارکت دارند.

سردار ملکی ادامه داد: در طرح نوروزی پلیس ۱۵۸ ایستگاه ثابت و ۱۲۸ ایستگاه سیار فعال هستند و ۷۹۱ خودرو و ۲ بالگرد در این طرح مشارکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز