خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌ راه شمال استان خبرداد؛

دو تصادف با 3 کشته و 5 مجروح در جاده‌های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۷۳

رئیس پلیس‌راه شمال استان گفت: در پی واژگونی سواری پژو در جاده خاکی تفرجگاه خرچنگ شهرستان داراب، یک نفر فوت و 2 نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر واژگونی سواری یژو 405 در جاده خاکی تفرجگاه خرچنگ شهرستان داراب، بلافاصله گشت تصادفات به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سواری پژو با 3 سرنشین به دلیل نامعلوم واژگون شده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه در این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و 2 سرنشین دیگر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند، گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

برخورد  پژو با ساینا، 2 کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه شمال استان همچنین از برخورد سواری ساینا با خودرو 206 خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی مرودشت-سیدان، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو ساینا با 4 سرنشین به علت نامعلومی با سواری پژو 206 با 2 سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان اظهار داشت: در اثر این سانحه، 2 نفر از سرنشین خودروها به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 4 نفر دیگر نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دهقانی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است از رانندگان خواست: رعایت مقررات و حفظ سرعت مطمئنه را همواره در دستور کار خود قرار داده تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز