خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان:

تصادف خودورهای سواری در قزوین 9 کشته و مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۷۹

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد مرگبار پژو 405 با سواری پراید با 3 کشته و 6 مجروح در جاده قدیم "قزوین-تهران" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با سواری پراید در جاده قدیم "قزوین-تهران" روبه روی نیروگاه شهید رجایی، بلافاصله عوامل امدادی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پژو که با 2 سرنشین در حال حرکت بوده با سواری پراید با 5 سرنشین برخورد کرده و متاسفانه در اثر این تصادف راننده و 2 نفر از سرنشینان سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: راننده و 2 سرنشین سواری پژو به همراه 3 نفر از مجروحان خودروی پراید توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده و اجساد متوفیان تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

ذاکری‌منش با بیان اینکه علت بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه بی احتیاطی راننده پژو 405 و تجاوز به چپ نسبت به سواری پراید اعلام شده، تاکید کرد: هم وطنان به‌ویژه رانندگانی که به همراه خانواده برای دید و بازدید یا مسافرت قصد سفر دارند ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی توجه بیشتری به قوانین رانندگی و هشدارهای پلیسی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز