خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان خبر داد؛

آغاز گشت‌های مشترک ماه رمضان و نوروز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۰۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از آغاز گشت‌های مشترک بازار شب عید و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور گفت: برای صیانت از حقوق شهروندان، طرح پایش بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند امسال تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، سرعت، دقت و انصاف را لازمه رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی دانسته و افزود: با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی، گشت‌های مشترک با حضور رئیسان شعب برگزار و در صورت مشاهده و احراز تخلف، حکم قانونی در محل صادر و اجرا می‌شود.

وی به لزوم پایش فرایند نگهداری و عرضه کالاهای اساسی تاکید کرده و گفت: با توجه به درخواست به حق مردم، شرایط بازار و نوسان قیمت‌ها، برای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، علاوه بر نظارت خرده فروشان و کسب و کارهای کوچک، شرکت‌های تولیدی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها، بنکداری‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های مرغ و گوشت، مجتمع‌های رفاهی، پایانه‌های مسافربری و... بازرسی و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

به گفته حسن‌پور، گشت‌های مشترک تعزیرات با همکاری دستگاه‌های ناظر به صورت تمام وقت در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز