خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واگذاری بیش از دوهزار قطعه زمین به خانوارهای البرزی دارای سه فرزند به بالا در سال ١۴٠٢

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۹۹۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از واگذاری ٢هزار و ٧٧ قطعه زمین در سال جاری به خانواده های البرزی دارای ٣ فرزند به بالا در طرح جوانی جمعیت خبر داد.

محمدرضا صابری در گفت‌ و گو با ایلنا در ارتباط با واگذاری زمین به خانواده‌های ٣فرزند به بالا، اظهار کرد: جشن پویش خانواده مهدوی در استان البرز با حضور یکهزار و ٣۵٧ خانواده ای که ٣ یا ۴ فرزند دارند در تاریخ ١۴ اسفند سال جاری برگزار شد.

وی در ارتباط با شرایط واگذاری زمین به خانواده های دارای ٣ یا ۴ فرزند، گفت: طبق ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اگر سومین فرزند از تاریخ ٢۴ مهر سال ١۴٠٠ به بعد بدنیا آمده است و یا بر اساس بند ح تبصره ١١ قانون بودجه سال ١۴٠٢ دارای ۴ فرزند زیر ٢٠ سال باشند جزو این خانواده‌هایی هستند که به آنها زمین واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: در این راستا یک هزار و ٣۵٧ قطعه زمین ٢٠٠ متری در شهر اشتهارد به صورت ۶ دانگ به زوجین هر کدام (پدر و مادر) ٣ دانگ واگذار شد.

  صابری افزود: در ارتباط با خدمات زیرساخت و روبنایی، مجموعه مدیریتی استان اهتمام دارند که با شروع عملیات آماده سازی این خدمات نیز ارائه شود.

این مدیر استانی گفت: جشن روز ١۴ اسفند، سومین مرحله از واگذاری زمین در سال ١۴٠٢ بود. امسال دو مرحله از واگذاری زمین انجام شد که در اولین مرحله ٢٢٠ قطعه و در دومین مرحله ۵٠٠ قطعه زمین به خانواده‌های حائز شرایط واگذار شد.

صابری تصریح کرد: برای خانواده‌ها و متقاضیانی که جدیدا ثبت نام کردند و به جمع متقاضیان اضافه شدند نیز تامین زمین خواهیم کرد و جشن بعدی در سال آینده برگزار خواهد شد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ارتباط با ساخت مسکن این خانواده‌ها، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر خانه‌دار شدن این خانواده‌ها، بانک مسکن تسهیلات ۵۵٠ میلیونی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز