خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت همدان:

کشور به نماینده‌ای نیاز دارد که درد مردم را درک کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۸۱

امام جمعه موقت همدان گفت: کشور به نماینده‌ای نیاز دارد که درد مردم را درک کند و در پیگیری امور متعهد باشد گفت: مسئولان باید پاسخگوی رفتار و اقدام خود باشند.

به گزارش ایلنا از همدان،  حجت‌الاسلام حسن طاهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هر ملتی که در صحنه حضور مؤثر داشته باشد؛ اجنبی را از توهم توطئه و خیانت بر حذر می‌دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها اختصاص به کشور ما ندارد بلکه در تمام دنیا تثبیت شده است گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت انتخابات زد و گفت: از حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنیم و از افرادی که هنوز رأی نداده‌اند می‌خواهیم سریع‌تر در شعب رأی حضور یابند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کشور به نماینده‌ای نیاز دارد که درد مردم را درک کند و در پیگیری امور متعهد باشد گفت: مسئولان باید پاسخگوی رفتار و اقدام خود باشند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس آتی اظهار کرد: شما با رأی این افراد به این جایگاه خواهید رسید و باید حتماً به فکر مردم باشید.

طاهری با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به پست و مقامی که دارند، احساس مسئولیت کنند، افزود: در روز قیامت از کسانی که مسولیتی بر عهده داشتند محاسبه سختی می‌شود پس باید برای حل مشکلات مردم و جامعه دقت شود.

وی با اشاره به اهمیت بررسی و تحقق در انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: باید دید چه کسی انگیزه خدمت به مردم و حل مشکلات به علاوه خصلت دینداری را دارد و باید به همین افراد رأی داد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه در انتخاب افراد باید فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم، گریزی به نسل‌کشی اسرائیل در غزه زد و گفت: تمام دنیا معتقد به آتش‌بس است ولی در عمل اقدامی رخ نمی‌دهد و رژیم صهیونیستی غاصب ۳۰ هزار مسلمان را کشته و هنوز هم به این کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید مقابل ددمنشی استکبار ایستاد گفت: مدعیان حقوق بشر سکوت کرده‌اند و آمریکا و اسرائیل در حال کشتار مردم بیگناه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز