خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

نرخ مشارکت را به نیابت از وزارت کشور اعلام نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۷۶

در حال هماهنگی با آموزش پرورش درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس هستیم

​استاندار تهران تاکید کرد: کسی حق ندارد به نیابت از وزارت کشور، میزان مشارکت را اعلام نکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان تهران، گفت: شاهد رشد مشارکت مردم هستیم و پیش‌بینی ما این است هرچه به مراحل پایانی برویم، روند مشارکت بیشتر می‌شود.

وی درخصوص گمانه‌زنی از میزان مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: هنوز نمی‌توانیم نرخ مشارکت را اعلام کنیم زیرا باید رای‌گیری به پایان برسد تا ما به قطعیت برسیم. پس از پایان رای‌گیری، نرخ مشارکت اعلام خواهد شد. 

استاندار تهران با بیان اینکه اکنون حضور مردم در برخی شعب نسبت به صبح و ظهر بیشتر شده و در برخی شعب کمتر شده است، تصریح کرد: هرکسی اظهارنظر کند، گمانه‌زنی فردی کرده و مسئولیتش با خود است و هیچ کس حق ندارد به نیابت وزارت کشور، آمار نرخ مشارکت را اعلام کند.

فخاری ادامه داد: میزان مشارکت در انتخابات براساس برآوردهای قبلی بوده و همان چیزی که برآورد شده، محقق شده است. 

وی درباره احتمال تعطیلی فردای برخی مدارس که به عنوان برخی معلمان به عنوان بخش اجرایی حوزه انتخابات همکاری داشته‌اند، در شمارش آرا همکاری دارند و مدارس زیادی هم محل اخذ رأی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با آموزش و پرورش در حال هماهنگی هستیم تا درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی این مدارس تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز