خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه خبرداد:

مشارکت ۳۵۰ هزار نفر کرمانشاهی پای صندوق های رای

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۴۹

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مردم استان در انتخابات تا ساعات ۱۷ امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شعبانی در نشست خبری امروز (یازدهم اسفند) در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان بر گزارشد،  به استقبال خوب مردم استان از انتخابات این دوره اشاره کرد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مردم استان در پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

وی افزود: خوشبختانه حضور جوانان در این دوره بسیار پررنگ بوده و بیشتر رای دهندگان در رنج سنی بین ۱۸ تا ۴۵ سال قرار دارند.

شعبانی با اشاره به پایان زمان قانونی انتخابات در ساعت ۱۸ گفت: تمدید سه ساعته این زمان با وزارت کشور و سه ساعت بعد از آن در اختیار ستاد انتخابات استان است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با توجه به تجارب دوره‌های گذشته عمده رای دهندگان در ساعات بعدازظهر مراجعه دارند و در همین راستا امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد.

وی افزود: درخواست ما از مردم این است که هرچه سریعتر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و رای دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به بیان اینکه تعرفه رای ۱۵ درصد بیش از جمعیت واجدین شرایط استان تامین شده، گفت: کمبودی در این زمینه نداریم.

شعبانی با بیان اینکه شایعات در خصوص خرید و فروش رای زیاد است، گفت: گزارشاتی هم در این زمینه داشته‌ایم، اما این گزارشات مستند نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز