خبرگزاری کار ایران

ره‌پیک:

باید از مردم قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۷۹

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: در امر برگزاری انتخابات معمولاً از دست‌اندرکاران مجریان ناظران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم اما در واقع تشکر اصلی برای ملت ایران است، باید از مردم قدردانی کرد که علاقه‌مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند.

به گزارش ایلنا، سیامک ره‌پیک عصر امروز در جریان بازدید دادستان کل کشور و رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امروز با لطف خدا انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان در حال برگزاری است و تاکنون به لطف خدا بر اساس گزارش‌ها و اخباری که در اختیار ما قرار گرفته، حاکی از حضور پر شور و نشاط مردم است.

وی با بیان اینکه در امر برگزاری انتخابات معمولاً از دست‌اندرکاران مجریان ناظران و اصحاب رسانه تشکر می‌کنیم اما در واقع تشکر اصلی برای ملت ایران است، اظهار داشت: باید از مردم قدردانی کرد که علاقه‌مند به منافع ملی، امنیت و استقلال کشور هستند و در برهه‌های مختلف نشان دادند که از پایه‌های نظام مردم‌سالاری دینی دفاع می‌کنند. 

قائم مقام دبیر شورای نگهبان ادامه داد: در ایام گذشته در مراسمات نظیر مثل ۲۲ بهمن ملاحظه کردیم که مردم برای حفظ استقلال و امنیت کشور وارد میدان شدند.

ره‌پیک با تاکید بر اینکه صحنه انتخابات هم با هدایت‌های مقام معظم رهبری صحنه‌ی دیگری برای نمایش قدرت ملت ایران است، تصریح کرد: امیدواریم بعد از پایان رای‌گیری و شمارش آرا هم مردم شریف ایران سربلند باشند و همانطور که رهبری فرمودند انتخابات باعث افزایش قدرت ملی و حفظ منافع ملی کشور بشود و در آینده نیز شاهد تشکیل مجلسی قوی در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز